Help - Search - Members - Calendar
Full Version: nu porneste la cald,dupa 5-10 minute de la oprire
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 5 > E28
E28-cj
va rog spuneti-mi unde sa controlez daca nu mai porneste la cald,motorul porneste imediat la rece dar dupa ce rulez si ajunge sa se incalzeasca,apoi il opresc dupa aprox. 10 minute nu porneste numai daca se raceste putin, m-i s-a sugerat ca ar fi injectoarele .....sa fie corect?? sau vreun senzor de temperatura? am un
alex230ro
Dupa ce porneste la cald scoate fum negru?Daca da probabil ca motorul se ineaca si intradevar sunt injectoarele ,daca nu posibil sa fie si sonda de temperatura .
Gabi_323i
ce model, ce an de fabricatie, ce motorizare :paranoid:
E28-cj
am un 525i E28 din 1981, si nu scoate fum negru
E28-cj
defapt porneste imediat la rece ,doar cand e foarte cald atunci dupa ce l-am oprit la vreo 5 minute sau 10, nu mai porneste nici cu acceleratia pana in fund,trebuie sa stau cam o juma de ora ca sa se mai raceasca si atunci abia porneste,cineva m-ia sugerat ca vreun injector e decalibrat si nu mai pulverizeaza doar pisa si de aceea??
TiL
Injectoarele de 525- E28 sunt destul de zdravene, nu se strica prea usor. La fel si cu infundatul. Eu am avut un injector suspectat de cineva ca nu ar merge bine, l-am schimbat cu altul care nu era identic. La un moment dat m-am hotarat sa le curat. Le-am curatat/testat si am constatat ca injectorul "defect" era foarte bun. Dupa curatare nu am observat cine stie ce imbunatatire.
Mai degraba beleaua ar veni de la sistemul de control al lor injectoarelor (senzori, relee etc) decat de la injectoare.

Cel mai probabil e ca aprinderea electronica sa-ti decedeze. Circuitul ala se incinge destul de tare si daca n-are racire buna cedeaza, mai ales ca are ani buni de functionare. Poti face un test: verifica daca ai scanteie atunci cand nu vrea sa porneasca. Sau fa rost de unul bun si incearca-l o zi. Eu am dat 500.000 pe unul SH acum un an.
alex230ro
biggrin.gif asa Til stie mai bine totusi ar fii si sonda aia care da info la calculator desi sunt sanse mai mici smile.gif si aia e cateva sute de mii.
TiL
Da, sonda aia 400.000 SH m-a costat acu' doi ani smile.gif . Dar cu ea defecta masina nu pornea deloc, nici la cald nici la rece.
n3o
nu este cumva problema aia cu condensatorul ?? eu auzisem la ursi sa aiba problema aia :dis:
E28-cj
mersi, de sugesti poate Til i-mi poti spune unde se afla sonda cu pricina pe motor, sunt la al 3-lea E28 ,de ceva ani buni si in afara de rugina nu m-a lasat nici unul de aceea nu ma descurc acum
paul
Testeaza injectoarele. E posibil sa ai vreun injector care curge si se inneaca motorul.
TiL
Sonda e langa cotul de la termostat. Sunt doua sau trei sonde acolo, din care una pentru computer (are mufa cu doua fire) plus una pentru ceasul din bord (un fir). Prima e cea suspecta.

Oricum, primul lucru pe care l-as verifica e aprinderea electronica. La mine era montata "artizanal" nu avea racire buna. Timp de vreo doua zile facea figura descrisa de tine, aparent aleator, dar numai cu motorul cald si in forja (4-5000 rpm) Dupa cateva minute in care se racea, pornea ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic. Pana cand intr-o dimineata m-a lasat fix la serviciu iar seara n-a mai pornit. Am schimbat circuitul l-am montat in asa fel incat sa aiba racire mai buna si merge.
E28-cj
mersi mult am sa verific
TiL
QUOTE (n3o)
nu este cumva problema aia cu condensatorul ?? eu auzisem la ursi sa aiba problema aia :dis:


Condensator sau bobina? Ar putea fi... cine stie... Trebuie sa testeze daca are scanteie atunci cand nu porneste.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.