![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Tramlining-ul este definit (by Robert
![]() Cum putem combate acest fenomen? Unul din motivele pt care am renuntat la jantele pe 17" a fost tocmai acest tramlining; desi aveam doar 215 pe fata si 225 pe spate, masina era incredibil de instabila pe drumuri proaste Iar in momentul in care dadeam intr-o mica groapa (doar cu o roata), spatele avea tendinta de a face o mica fandare laterala, revenindu-si imediat Si acum, cu 205, tot mai are tendinta asta, dar mult mai putin So, ce se poate face? Cum se pot regla geometriile fata si spate a.i. fenomenu' sa dispara? Cu ce costuri/efecte secundare? -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Eu am vrut sa spun doar ca daca s-ar rigidiza bratele cu niste bucsi mai pline atunci s-ar diminua efectul.faptul ca am spus ca si M-ul are astfel de bucsi a fost doar un exemplu,nu asta este problema daca m-urile au sau nu suspensie mai speciala si cum sa diminuam un efect.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th July 2025 - 12:13 PM |