IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Tramlining
Iulika0069
post May 30 2006, 12:13 AM
Post #1


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



Tramlining-ul este definit (by Robert biggrin.gif) ca fiind tendinta masinii de a urma denivelarile drumului, devenind astfel instabila lateral; cu cat latimea pneului e mai mare, cu atat efectul e mai vizibil/puternic

Cum putem combate acest fenomen?

Unul din motivele pt care am renuntat la jantele pe 17" a fost tocmai acest tramlining; desi aveam doar 215 pe fata si 225 pe spate, masina era incredibil de instabila pe drumuri proaste

Iar in momentul in care dadeam intr-o mica groapa (doar cu o roata), spatele avea tendinta de a face o mica fandare laterala, revenindu-si imediat
Si acum, cu 205, tot mai are tendinta asta, dar mult mai putin

So, ce se poate face? Cum se pot regla geometriile fata si spate a.i. fenomenu' sa dispara? Cu ce costuri/efecte secundare?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
George77
post Jun 1 2006, 09:22 PM
Post #2


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost



Eu am vrut sa spun doar ca daca s-ar rigidiza bratele cu niste bucsi mai pline atunci s-ar diminua efectul.faptul ca am spus ca si M-ul are astfel de bucsi a fost doar un exemplu,nu asta este problema daca m-urile au sau nu suspensie mai speciala si cum sa diminuam un efect.


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 16th July 2025 - 12:13 PM