IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Tramlining
Iulika0069
post May 30 2006, 12:13 AM
Post #1


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



Tramlining-ul este definit (by Robert biggrin.gif) ca fiind tendinta masinii de a urma denivelarile drumului, devenind astfel instabila lateral; cu cat latimea pneului e mai mare, cu atat efectul e mai vizibil/puternic

Cum putem combate acest fenomen?

Unul din motivele pt care am renuntat la jantele pe 17" a fost tocmai acest tramlining; desi aveam doar 215 pe fata si 225 pe spate, masina era incredibil de instabila pe drumuri proaste

Iar in momentul in care dadeam intr-o mica groapa (doar cu o roata), spatele avea tendinta de a face o mica fandare laterala, revenindu-si imediat
Si acum, cu 205, tot mai are tendinta asta, dar mult mai putin

So, ce se poate face? Cum se pot regla geometriile fata si spate a.i. fenomenu' sa dispara? Cu ce costuri/efecte secundare?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
n3o
post May 31 2006, 05:38 PM
Post #2


CSL fan
*****

Group: Insiders
Posts: 1,944
Joined: 11-December 05
From: Bucharest, Pta. Romana
Member No.: 120
Car: e39 530da touring
Engine: 3.0D



in general la m totul este mai rigid la astea nou strut bar suspensii sport arcuri sport :|


--------------------
www.printareieftina.uv.ro - Servicii dtp, printare, copiere si multe altele
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th July 2025 - 01:09 AM