![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 6 Joined: 7-March 06 From: cluj napoca Member No.: 219 ![]() |
va rog spuneti-mi unde sa controlez daca nu mai porneste la cald,motorul porneste imediat la rece dar dupa ce rulez si ajunge sa se incalzeasca,apoi il opresc dupa aprox. 10 minute nu porneste numai daca se raceste putin, m-i s-a sugerat ca ar fi injectoarele .....sa fie corect?? sau vreun senzor de temperatura? am un
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Injectoarele de 525- E28 sunt destul de zdravene, nu se strica prea usor. La fel si cu infundatul. Eu am avut un injector suspectat de cineva ca nu ar merge bine, l-am schimbat cu altul care nu era identic. La un moment dat m-am hotarat sa le curat. Le-am curatat/testat si am constatat ca injectorul "defect" era foarte bun. Dupa curatare nu am observat cine stie ce imbunatatire.
Mai degraba beleaua ar veni de la sistemul de control al lor injectoarelor (senzori, relee etc) decat de la injectoare. Cel mai probabil e ca aprinderea electronica sa-ti decedeze. Circuitul ala se incinge destul de tare si daca n-are racire buna cedeaza, mai ales ca are ani buni de functionare. Poti face un test: verifica daca ai scanteie atunci cand nu vrea sa porneasca. Sau fa rost de unul bun si incearca-l o zi. Eu am dat 500.000 pe unul SH acum un an. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 08:38 PM |