![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Tramlining-ul este definit (by Robert
![]() Cum putem combate acest fenomen? Unul din motivele pt care am renuntat la jantele pe 17" a fost tocmai acest tramlining; desi aveam doar 215 pe fata si 225 pe spate, masina era incredibil de instabila pe drumuri proaste Iar in momentul in care dadeam intr-o mica groapa (doar cu o roata), spatele avea tendinta de a face o mica fandare laterala, revenindu-si imediat Si acum, cu 205, tot mai are tendinta asta, dar mult mai putin So, ce se poate face? Cum se pot regla geometriile fata si spate a.i. fenomenu' sa dispara? Cu ce costuri/efecte secundare? -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Poate ca ar mai exista o solutie dar nu sunt sigur ca la bmw exista asa ceva,la unele masini care sunt facute din fabrica pt a fi taxi se monteaza in general bucsi la brate sau bascule mai "rigide"avind in vedere ca sunt mai pline decat celelalte obisnuite ,e si un efect ar fi limitarea la viteze mari ca roata sa se deplaseze in spate si sa deschida si mai mult unghiul ,plus cu o reglare cum a spus Robert poate ca s-ar anula aproape de tot acest fenomen.Asta numai in cazul in care s-ar gasi bucsi mai intarite,rigide si din cate stiu eu exista,chiar M-urile au astefel de bucsi parca.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 04:23 AM |