![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Tramlining-ul este definit (by Robert
![]() Cum putem combate acest fenomen? Unul din motivele pt care am renuntat la jantele pe 17" a fost tocmai acest tramlining; desi aveam doar 215 pe fata si 225 pe spate, masina era incredibil de instabila pe drumuri proaste Iar in momentul in care dadeam intr-o mica groapa (doar cu o roata), spatele avea tendinta de a face o mica fandare laterala, revenindu-si imediat Si acum, cu 205, tot mai are tendinta asta, dar mult mai putin So, ce se poate face? Cum se pot regla geometriile fata si spate a.i. fenomenu' sa dispara? Cu ce costuri/efecte secundare? -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
La greutatea rotii m-am gandit si eu cand am decis sa imi pun la loc jantele de 15"!
Astea Alpina sunt mult mai usoare.. cred ca o sa imi dau o a doua sansa cu 17" ![]() Problema e ca ar trebui sa pun 245/40.17 pe spate si 225/45.17 pe fata.. si mi-e sa nu imi stric caseta de directie.. Later edit: de fapt, cel mai bine ar fi sa pun 215/45.17 (mai mici cu 3mm diam. decat 245/40.17) pt ca 225/45.17 sunt practic mai mari cu 6mm decat 245/40.17 si dau in alte probleme cu ASC-ul.. P.S. Pe spate nu trebuie reglat nimic?? -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th July 2025 - 07:02 AM |