![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Tramlining-ul este definit (by Robert
![]() Cum putem combate acest fenomen? Unul din motivele pt care am renuntat la jantele pe 17" a fost tocmai acest tramlining; desi aveam doar 215 pe fata si 225 pe spate, masina era incredibil de instabila pe drumuri proaste Iar in momentul in care dadeam intr-o mica groapa (doar cu o roata), spatele avea tendinta de a face o mica fandare laterala, revenindu-si imediat Si acum, cu 205, tot mai are tendinta asta, dar mult mai putin So, ce se poate face? Cum se pot regla geometriile fata si spate a.i. fenomenu' sa dispara? Cu ce costuri/efecte secundare? -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
eu am rezolvat-o setind convergenta maxim inchis: +8, parca ..
tot se mai simte putin, dar si pt ca am talonul la gume destul de inalt -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th July 2025 - 09:25 PM |