![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
nu stiu ce are da de o vreme sta pornit mereu. adica claxoneaza continuu..
am scos mufele de la claxoane ca sa nu mai faca si nu mai am claxon. :crybaby: ce poate sa aiba? mi-a zis cineva sa verific daca nu sunt butoanele de pe volan blocate.. chestia e ca nu am cum sa ajung la butoane. am 4, pe fiecare spita a volanului, dar e imbracat in piele si ca sa le scot trebuie sa descos pielea :crybaby: am scos partea din mijloc a volanului, dar nu se vad decat firele.. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
QUOTE (Darren) :argue:
Adik eu iti zic sa lasi volanul in pace si sa verifici acel releu si tu nimic :dis: Si am mai cautat prin documentatie sa vad daca la E30 exista acel releu. Releul "claxoneaza" (adik inchide circuitul pentru a ajunge curent in goarne), nu butoanele de pe volan. Si tot de la releu aflai si daca volanul trimite comenzi aiurea (fara sa apese nimeni pe butoate), sau doar e copt releul si cupleaza singur. releul era ![]() am mers eu juma de an fara claxon... :retard: |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 06:21 AM |