![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 19 Joined: 1-February 06 Member No.: 172 ![]() |
salut
Am si eu o problema.Una mare. Am un 324dx. Adica un 324d care inainte a fost un 325ix. Acum e diesel integral. ![]() Problema e ca de o luna mi se incalzeste motorul incontinuu. Daca il las cred ca ajunge in rona rosie. Pana acum statea pana la jumatate. Cu 2-3 mm pana la linia de jumatate. Acum trece de jumatate. S-a dus pana la urmatoare liniuta! Naspa nu? Ce sa fac???? Termostatul si pompa de apa au 3 luni. Motorul in rest merge normal. Nu scoate fum. Porneste la prima cheie. Mii de multumiri! George -------------------- george324tdx
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 19 Joined: 1-February 06 Member No.: 172 ![]() |
QUOTE (mertan) simplu.... o luat motorul original si o pus un 2.4 td :nod: da oare se potriveste pe la cutie??? mai are diverse chestii suplimentare motorul de 2.4, si sa ingreuneze montajul?? sau chiar nu poti sa il pui ca ai peacolo cutii de trnasfer, alea alea.???
salut mertan 1. la integrala toata puntea fata e altfel: -puntea fata e mai in fata, suporti sunt profilati altfel, ca sa ajunga la punte; -caseta de directie e mai in spate; -baie de ulei e profilata altfel, cu sorbul in spate, cu o planetara(dreapta) care trece prin ea; -langa baie e si diferentialul fata cardanul fata; Toate astea au ramas de la integrala. Tot de la integrala a ramas si cutia de viteze. S-a potrivit perfect pe motor! Practic am schimbat numai motorul fara baie si pompa de ulei. 2. cat e un radiator bun la voi la bacau? poate dau o fuga pana acolo. -------------------- george324tdx
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 07:38 AM |