![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 32 Joined: 3-April 06 From: Bucuresti Member No.: 240 Car: E30 325ix coupe '89 Engine: M20B25 170CP ![]() |
Salut, bine v-am gasit.
Am un ix care face 17 ani acusi. E inca ok, dar l-am cam neglijat in ultima vreme si vreau sa-mi rascumpar indiferenta ![]() Caut un reparator de mecanica de E30 care sa stie ce face si caruia sa-i pot da masina pe mina fara teama ca isi bate joc de ea. Bine ar fi sa se priceapa si la ix-uri. Si daca se poate, sa nu rupa la bani. E important si sa aiba si scule, nu numai cheia de 16 si ciocanul de 2 kile ![]() Si dupa aia am nevoie de cineva care sa stie cu tabla (am de inlocuit aripile fata si de indreptat stinga-spate, infundata de un cretin las in parcare). Multumesc de pe-acum. P.S. Misto forum ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 32 Joined: 3-April 06 From: Bucuresti Member No.: 240 Car: E30 325ix coupe '89 Engine: M20B25 170CP ![]() |
... ramine de vazut cit de bun.
Grizzly al meu (ix-ul) s-a prezentat la raport cu ulei in doi cilindri. Se pare ca segmentii sint de vina. Planetare fata, punte, chiulasa, bloc - toate scoase, e o nebunie... Revin dupa ce se termina "operatia". bafta si voua ![]() P.S. N-a folosit nimeni filtru K&N (din ala tronconic)?... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 11:14 AM |