![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
-------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (kali) am cerut sprijin la niste baieti din USA care se ocupa cu compresoare de citiva ani ... deocamdata tot ce mi-au explicat a fost ceva de genul ca habar n-am ce se intimpla cu ecu meu .. dar problema e in pending si sunt si eu curios cu ce propuneri vin ..
Kali, am urmarit "story"-ul tau. Recunosc, nu foarte in amanunt. In plus, am zero expertiza in supra-alimentarea motoarelor. Totusi, tind sa cred ca singurul lucru care te tine in loc este gestiunea electronica a motorului in configuratia de acum (cu supercharger). Ma gandesc ca este foarte posibil ca, dupa atatea incercari, o concluzie foarte pertinenta sa fie accea ca electronica pe care o folosesti acum (ECU-ul original + mai stiu eu ce cutiuta auxiliara) sa nu fie potrivita pentru configuratia de acum a motorului. Un posesor de E28 (cel de la care am cumparat eu pistoanele de comprsie 10:1) si-a pus un Turbo de la TCD pe 535i-ul lui (motor M30B34). Dupa o groaza de sesiuni de dyno a ajuns la concluzia ca ii trebuie un ECU profesionist, aftermarket. A cumparat un Electromotive TEC3 (am inteles ca pretul trece de $1000), dar a rezolvat problema. Nu spun ca aceasta ar fi solutia in cazul tau - dar ar putea merita efortul de a analiza o astfel de solutie. Poate nu neaparat TEC3 (e cam scumpa), dar poate o alternativa similara, cum ar fi MegaSquirt. Link-uri: http://www.cardomain.com/ride/269576/14 http://www.electromotive-inc.com/ |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 11:57 PM |