![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
-------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 93 Joined: 6-December 05 From: Iasi Member No.: 117 ![]() |
QUOTE (kali) mersi de urari ..
intradevar, solutia rapida, comoda si ieftina e sa pui un M52B25 sau un S50 sau S52 pe masina, dar asta se va intimpla destul de repede .. si n-o sa mai ai motive sa-ti bati capul cu mesteritul la masina ![]() ![]() oricum, de cind m-am apucat am invatat mai multe despre motoare decit as fi facut politehnica ... btw: e o expozitie de masini simbata in Iasi ... si cred ca o sa ajung pe-acolo .. Exact la asta ma refeream si eu cand am spus ca ai sa ai satisfactie. De asta ma gandeam sa ma implic si eu cat mai mult si sa incerc sa imi montez singur motorul si ulterior sa ii mai adaug un compresor. La faza cu expozitia de sambata nu stiu nimic.Daca vii sa imi spui ca poate ne intalnim. -------------------- BMW 318ti E36
Incerc sa gasesc un motor mai mare(325 M50) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th June 2025 - 12:04 AM |