![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
-------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 93 Joined: 6-December 05 From: Iasi Member No.: 117 ![]() |
QUOTE (kali) ultimul setup (terminat aseara pe la 10.30) .. 155CP/5.000rpm, cuplu 221 aproape constant intre 3.500-5.000 rpm ..
schema: injectoare de M44 in rampa, un extrainjector (de pe o lancia turbo) inainte de corpul de acc .. lambda 1 :crybaby: , iar compresorul iese la 5.000rpm, ca dupa aia e prea riscant sa merg cu lambda 1 ... avans 0 pana la 4.000 si -7 (!) intre 4.000 si 5.000 ... oricum, masina nu detoneaza deloc (am ascultat-o si cu un detector super-profi la Bavaria ..), dar se incalzeste in draci ... oricum, in "bursturi" rapide 1-2-3, egt-ul nu trece de 800C - ceea ce e in parametri ... problema principala: de ce nu iese masina din close loop ??? (am facut si un topic pe tema asta la "sfaturi") @andrei318ti - cu vre-o 3.000E te poti apuca fara pb de pus compresor (asta daca vrei sa mergi cu compresor si majoritatea pieselor noi .. daca "te oriecntezi" - te descurci si sub 2.000E) oricum, problemele cele mai consistente nu tin de bani ... la mine, piesele care tineau de bani l-am pus intr-o saptamina pe masina, a mai ramas calibrarea, care dureaza de vre-o 2 luni ... Mersi kali pentru raspuns. Ideea e ca a cam cazut faza cu compresor pentru ca din punctul meu de vedere nu prea se merita. In momentul de fata tinand cont ca si am service-ul meu si manopera pentru montaje si alea alea nu se pun ma ajunge maxim 1000 euro sa pun un motor de 2500 M50 de 192 CP(pentru asta trenul meu de rulare este capabil cu frani si suspenie m-tehnik singurul lucru pe care trebuie sa il schimb sunt amortizoarele de pe fata ca sa nu sa se aplece prea tare masina din cauza greutatii suplimentare a motorului) si maxim 3000-3500 sa pun un motor S50 de M3 si 286 CP si asta incluzand frani de M3 fata si suspenia de M3 fata. Asa ca vedem ce bani pun deoparte pana la vara si cand plec in Germania poate ma intorc cu ceva frumos. Bafta in continuare cu proiectul tau si sunt sigur ca in momentul in care ai sa il termini ai sa ai o satisfactie enorma si sper sa te bucuri de tot ceea ce ai realizat. -------------------- BMW 318ti E36
Incerc sa gasesc un motor mai mare(325 M50) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th August 2025 - 06:10 AM |