![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
-------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
ultimul setup (terminat aseara pe la 10.30) .. 155CP/5.000rpm, cuplu 221 aproape constant intre 3.500-5.000 rpm ..
schema: injectoare de M44 in rampa, un extrainjector (de pe o lancia turbo) inainte de corpul de acc .. lambda 1 :crybaby: , iar compresorul iese la 5.000rpm, ca dupa aia e prea riscant sa merg cu lambda 1 ... avans 0 pana la 4.000 si -7 (!) intre 4.000 si 5.000 ... oricum, masina nu detoneaza deloc (am ascultat-o si cu un detector super-profi la Bavaria ..), dar se incalzeste in draci ... oricum, in "bursturi" rapide 1-2-3, egt-ul nu trece de 800C - ceea ce e in parametri ... problema principala: de ce nu iese masina din close loop ??? (am facut si un topic pe tema asta la "sfaturi") @andrei318ti - cu vre-o 3.000E te poti apuca fara pb de pus compresor (asta daca vrei sa mergi cu compresor si majoritatea pieselor noi .. daca "te oriecntezi" - te descurci si sub 2.000E) oricum, problemele cele mai consistente nu tin de bani ... la mine, piesele care tineau de bani l-am pus intr-o saptamina pe masina, a mai ramas calibrarea, care dureaza de vre-o 2 luni ... -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 11:50 PM |