![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
cate mufe trebuie sa aiba farurile de pe o parte?
eu am 3 mufe, una pt faza lunga, una pt faza scurt si una pt pozitie.. am inteles ca sunt unele care au 2 mufe si pozitia e pe aceiasi mufa cu faza scurta.. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
am decis sa fac o tiganie sa am si pozitii. nu aveam mufe si pt pozitii si am inadit firele :retard:
e normal ca atunci cand e faza scurta aprinsa sa se stinga pozitiile? nu ca m-ar deranja, dar eram curios ![]() am urmat schema de la farul vechi de faza scurta. ala are inclusa si pozitia. sunt 3 fire: o masa, si 2 plusuri (faza scurta si pozitie).. la aceiasi masa am legat si pozitia si becu de faza scurta. asa erau legate si la farul vechi. la ala vechi nu stiu daca se stingea pozitia ca fiind in acelasi far nu prea puteai sa mai vezi becu de la pozitie din cauza luminii puternice a celui de faza scurta.. aaa.. o schema are cienva? mai am pe ambele parti niste mufe si nu stiu de la ce sunt. proiectoarele sunt montate si merg normal, semnalele la fel.. de la ce sa fie? n-am retinut culoarea firelor.. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th July 2025 - 12:23 PM |