![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 108 Joined: 16-February 06 From: Bucuresti Member No.: 193 Car: E36 Engine: M44 1.9 ![]() |
Ptr E30 325i numai model ZF4 HP 22 EH.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 108 Joined: 16-February 06 From: Bucuresti Member No.: 193 Car: E36 Engine: M44 1.9 ![]() |
Ulei si filtru schimbat, doar 3 litri cat iese la schimb normal. Am constatat cu ocazia asta ca cei de la Bavaria nu mi-au pus o-ringul cand am schimbat filtrul si uleiul la ei, MoFo.
Dap cred ca pana la urma o sa incerc sa o repar ptr ca este pacat de ea si nu as schimba-o cu una fara computer - ptr simplu motiv ca pe 321 (iarna) merge super misto. Deocamdata nu face probleme f mari - practic nu face deloc in conditii de utilizare normala. Singura chestie ca la cald cupleaza putin in N si P daca o accelerezi. Si am mai prins-o de cateva ori cand intarzie sa schimbe a 3a dar in conditii de schimb manual. Oricum a fost "chinuita" ca are motor si kickdown ![]() Nu stiu cat de grav poate fi ... am zis ca o sa ma duc la un service specializat pe asa ceva sa vad ce verdict imi dau. Dar cand sa ma duc ?? Sa o astept sa crape definitiv sau sa vad de acuma ce se poate remedia ?? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th July 2025 - 07:36 PM |