![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
M-a exasperat!
![]() in oras imi consuma minim 16.. media e pe undeva pe la 17-18.. intradevar am debitmetru varza, 2 fise de la bujii rupte, dar in aceleasi conditii in afara imi ia max 10. Am facut acum cateva luni o excursie de aproape 1000km pe la munte, cu 3-4 persoane (am fost 2 masini si am mai facut schimb de pasageri), portbagajul plin, drum de munte, alergata bine in unele zone si am scos la final consum de 9.5, ceea ce zic eu ca e f. bine. So.. care e explicatia de imi consuma asa mult in oras? Sa nu radeti daca gresesc, dar eu pun problema pe seama tractiunii integrale. Ma gandesc a motorul se forteaza mai mult la plecari din cauza greutatii si a faptului ca trebuie sa invarta 4 roti => consum mai mare.. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
pompa cedeaza mai degraba de la mizeria din rezervor. exista o sita finaprin care trece benzina inainte de a intra in pompa. sita asta se obtureaza cu jeg (rugina, nisip, ce s-o mai aduna pe-acolo in atatia ani), si pompa se chinui sa traga... si se chinuie, si se chinuie...pana moare.
eu am facut o magarie cand am avut probleme (mi se oprea motorul in mers si dadeam 10 chei pana pornea iar, aveam fluctuatii de relanti), si am rezolvat pe moment fara sa schimb pompa (era cam scumpa una noua). doar am desfacut-o si am spalat sita respectiva... asta se intampla in octombrie anul trecut. intre timp, am vandut masina, dar cumparatorul (caruia i-am povestit ce si cum), nu a schimbat inca pompa din cate stiu eu. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 04:19 PM |