![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 22 Joined: 6-November 05 From: Constanta Member No.: 89 ![]() |
Salut
Se pare ca sunt primul care scrie ceva la sectiunea asta din forum. Sper sa fie cu folos. Am sa intreb de o problema care ma roade de mai mult timp si nu gasesc o solutie. De ce se tocesc cauciucurile pe spate pe interior? Am schimbat bucsi, bascule, telescoape, cam tot ce e pe spate. Are cineva un raspuns la aceasta intrebare? Multumesc |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Verifica tamponul de cauciuc care sustine diferentialul, in partea din spate a acestuia, precum si prinderrea corecta a diferentialului in tampon. Daca tamponul este rupt / foarte deformat / lasat, atunci greutatea diferentialului "roteste" putin subframe-ul, care mai departe ajunge la roti sub forma unui unghi de cadere negativ mai pronuntat (deci pneurile se tocesc pe interior).
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th July 2025 - 07:46 AM |