Nov 6 2005, 02:32 AM
Post
#1
|
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 22 Joined: 6-November 05 From: Constanta Member No.: 89 |
Salut
Se pare ca sunt primul care scrie ceva la sectiunea asta din forum. Sper sa fie cu folos. Am sa intreb de o problema care ma roade de mai mult timp si nu gasesc o solutie. De ce se tocesc cauciucurile pe spate pe interior? Am schimbat bucsi, bascule, telescoape, cam tot ce e pe spate. Are cineva un raspuns la aceasta intrebare? Multumesc |
|
|
|
![]() |
Nov 6 2005, 04:52 PM
Post
#2
|
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 |
Verifica tamponul de cauciuc care sustine diferentialul, in partea din spate a acestuia, precum si prinderrea corecta a diferentialului in tampon. Daca tamponul este rupt / foarte deformat / lasat, atunci greutatea diferentialului "roteste" putin subframe-ul, care mai departe ajunge la roti sub forma unui unghi de cadere negativ mai pronuntat (deci pneurile se tocesc pe interior).
|
|
|
|
gabrielbecheanu E32 735 IA 90 Nov 6 2005, 02:32 AM
Gabi_323i daca masina este prea joasa pe spate, sunt arcuril... Nov 6 2005, 08:23 AM
gabrielbecheanu intradevar arcurile nu au fost schimbate am facut ... Nov 6 2005, 11:57 AM
baubau salut vezi ca se poate regla convergenta rotilor p... Jul 22 2008, 07:57 PM
io's QUOTE (Robert)Verifica tamponul de cauciuc care su... Nov 18 2005, 02:05 AM
Crow Am avut si eu aceasta problema. Am ucis o pereche ... Feb 22 2006, 11:54 PM
gabrielbecheanu Si care a fost rezolvarea? Feb 23 2006, 12:51 AM
Crow QUOTE (gabrielbecheanu)Si care a fost rezolvarea?
... Feb 23 2006, 01:32 AM
raduch Sau trebuie reglat unghiu de fuga,cum se face si p... Feb 5 2007, 12:45 AM
Viper05 cred ca din 2005 o rezolvat problema but who knows... Jul 22 2008, 08:00 PM![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 3rd November 2025 - 09:51 PM |