![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
Weineck Cobra 780CUI Limited Edition - 2006
Are un raport putere/masa supraunitar si atinge 300 km/h in 10 sec! Detalii aici: http://antena1.ro/auto/a/auto_weineck.htm |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 329 Joined: 16-November 05 Member No.: 99 Car: e46 316i Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP ![]() |
si mie imi place forma masinutei (desi nu as da un Z4 pe ea) dar din motive de aerodinamica nu cred ca e capabila de ce zic ei... pai ar trebui sa aiba o super apasare ca rotile sa aiba aderenta pe tot timpul acceleratiei si nu vad cum ar reusi ei sa faca asta cu trabucul ala...
![]() referitor la acei turci deasemenea am mari dubii pentru ca asa cum a mentionat cineva pe aici nu cred ca transmisia stock rezista la ce fac ei la motor... nici macar in conditii de autostrada pentru ca daca la 140 km/h intr-a 4 a dai tlpa iti zboara tot din cutie la ce cuplu e acolo... nu vorbesc de ce caldura se degaja la asa turatii sau de ce frane trebuie sa ai avand in vedere ca masina e mai grea si mai puternica... ceea ce fac aceste firme sunt doar exercitii de putut dar nu am nici o incredere in ei... uitati-va la campionatele de masini turism pe circuit inchis si acolo puteti vedea cam unde se poate ajunge fara riscuri majore cu o masina de strada... restul sunt doar anomalii de design orientat intr-o singura directie... ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th July 2025 - 03:32 PM |