Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 10 secunde = 0-300km/h
BMWZone > DIVERSE > Auto diverse
ccc
Weineck Cobra 780CUI Limited Edition - 2006
Are un raport putere/masa supraunitar si atinge 300 km/h in 10 sec!
Detalii aici:
http://antena1.ro/auto/a/auto_weineck.htm
cristic
asta e deja avion biggrin.gif nu as avea tupeu sa conduc asa ceva
florin83
alea de f1 au 0-300. 8, 9 sec, dar au si aerodinamica.
aia cred ca face ca naiba de la 100 si ceva in sus..
shantzu
va dati seama ce consum are la asemenea performante wink.gif
P.S. florin asta cred ca te face :unibrow:
florin83
QUOTE (shantzu)
P.S. florin asta cred ca te face  :unibrow:


sstt :paranoid:
ccc
Nu stium cum face la viteza, dar arata super biggrin.gif
n3o
EU NU CRED , fac pariu k nu-l face .......pe gheata tongue.gif
mertan
unele masini viseaza sa atinga 0-100 in 10 secunde... dapaai 300....
akajohn
hai sa fim seriosi...

vreau filmul cu masinuta aia la 300 km/h. sunt sigur ca doar teroretic atinge 300 in timpul stabilit de ei ptr ca practic sa fie fericiti daca ajunge la 250 km/h.... masina este o varza aerodinamica si pariez ca decoleaza... pai o masina de formula 1 are 15 mii de reguli pentru o aerodinamica si o apasare perfecta si vine gigi asta si-mi spune ca solnita aia ajunge la 300 km/h... si inca in 10 secunde... hehehehehhehehehhe...

konigsseg este o bijuterie aerodinamica avand un coeficient de frecare cu aerul incredibil de mic fiind plata in partea de jos si avand totul calculat perfect... uite ca vine unu cu tractoru lu tacsu echipat cu un motor de 1100 CP si gata frate, rupe tot...smile.gif))))))))))))))) daca era asa simplu eram toti echipati asa si apropos era o firma in Australia care echipa e36 cu motor de 1000 CP (turbine si alte tampenii) si uite ca tot nu ajungea la 300...

eu unul nu cred ceea ce se spune in acest articol si mi se pare destul de improbabil ca masina respectiva sa poata avea performantele mentionate in articol... sunt de acord ca poate fi o masinuta extrem de rapida dar de la extrem de rapid la performantele acelea e o distanta mare......
Sorin
gandeste-te ca exista mustanguri de 900 de cai care fac 0-400m in 8.5-9 secunde si au o tona si dar la o masa de 950kg si dirferential de 75% + motor de 12litri este totul posibil
aerodinamica este folosita cu cap atunci cand este vorba sa se tina pe viraje dar pt viteze toti incearca sa opuna cat mai putina rezistena iar masina aia nu prea opuen pt ca este un sasiu si un motor imbracat foarte stramt
CAT
[quote="akajohn"]hai sa fim seriosi...
masina este o varza aerodinamica si pariez ca decoleaza... pai o masina de formula 1 are 15 mii de reguli pentru o aerodinamica si o apasare perfecta si vine gigi asta si-mi spune ca solnita aia ajunge la 300 km/h... si inca in 10 secunde... hehehehehhehehehhe...

eu sunt de parere ca asta e una dintre cele mai aerodinamice forme. ceea ce se intampla astazi in aerodinamica e rezulatul analizelor pe computer. caroseria unor masini cum e cobra, e-type, corvette 76 etc sunt influentate de trecerea naturala a aerului peste volume. e adevarat ca nu sunt la fel de performante pe viraje ca o masina F1 dar sunt cu mult mai frumoase. ganditi-va la dragsterele americane - nu seamana deloc cu F1.

nu stiu daca face intr-adevar 300 kmh in 10 sec, dar cu siguranta nu e solnita. pt cine e de alta parere, sa dea un search pe google -
Shelby.
n3o
QUOTE (akajohn)
..si apropos era o firma in Australia care echipa e36 cu motor de 1000 CP (turbine si alte tampenii) si uite ca tot nu ajungea la 300....

baietzii de la da-motorsport parka sunt din turcia si masina prinde 240 in 10 sec
akajohn
Nu stiu sigur de unde era firma de tuning pentru e36 cu motorul de 1000 CP dar oricum exista... avea si un site pe web dar nu-l gasesc acum...


dragsterele americane nu au nici o legatura cu masina turism... ma refer la o masina autorizata sa fie utilizata pe drumuri publice deci nu intra in discutie... de fapt nu stiu de ce comparam mere cu pere... personal nu cred ca respectiva masina (Shelby redesigned) ajunge la 300 km/h in acele 10 secunde sau ca ar ajunge la respectiva viteza... designul este destul de bun dar forta de apasare nu o ajuta (la prima vedere)... e o masina cu muschi tipic americana si ca orice masina americana e buna doar la un singur lucru si atat...smile.gif poate e extraordinara din x puncte de vedere dar chestia asta cu 300 km/h nu o inghit... asta e... in curand o sa lanseze astia trabantul supraalimentat care alearga cu 400 KM/h pentru ca e foarte usor si are un raport subunitar impresionant la raportul greutate putere :PPPP
TiL
Eu stiam de un E34 ~1000cp , ~243km/h in 8.3 sau 8.4 secunde. Deci se poate.
n3o
cat dai dk iti zic tongue.gif ...
http://da-motorsport.com/
CAT
oarecum corect biggrin.gif

nu te contrazic la treaba cu 300kmh in 10 sec... si eu sunt tentat sa cred ca exagereaza...

DAR NICI SOLNITA NU E!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

PS sper sa nu te superi biggrin.gif
n3o
poate prinde 300 in 10s ... pe dyno :dis:
TiL
QUOTE (jaffar)
crezi ca de la 243 la 300 iti ajung 1.6 sau 1.7 secunde ? smile.gif


Dar Cobra asta are V8 de 12 litri, nu l6 de 3,8 litri... asa ca repet: se poate.

L.E. are 950 kg, E34 are peste tona, binishor.
florin83
m3-urile alea de la da-motorsport eu zic ca sunt tzepe.. cum sa aiba 1000 cai cu transmisia stock si cu tractiune doar pe o punte..?

bugatti veyron are 0-300 pana in 14sec dar are ~1900kg...
n3o
nu o sa stim niciodata dk sunt tepe , facem cheta tongue.gif si vedem , faza e k iti si zice k nu este indicat sa dai drag-uri si mai ales sa pui cauceoace de drag p masina , dk vrei asa ceva mai dai niste banutzi d la ciorapi la baietzi si iti mai fac ei niste modificari ... eu tind sa cred k s poate adik vezi filmele d la ei :eek: trece p langa m5 k p langa o dacie tongue.gif

later edit : si nu orice dacie , dacie M3 laugh.gif
akajohn
si mie imi place forma masinutei (desi nu as da un Z4 pe ea) dar din motive de aerodinamica nu cred ca e capabila de ce zic ei... pai ar trebui sa aiba o super apasare ca rotile sa aiba aderenta pe tot timpul acceleratiei si nu vad cum ar reusi ei sa faca asta cu trabucul ala... smile.gif da, forma e aerodinamica sau destul de aerodinamica dar ma intreb atunci de ce alte firme se chinuie sa deseneze ani de zile liniile si studiaza in tuneluri aerodinamice cand nebunia aia e atat de simplu de facut... asta e tot... nu neg faptul ca are puterea mentionata si ca daca faci un calcul ajungi la rezultatul respectiv dar restul lucrurilor sunt povesti in realitate... cam asta e parerea mea...

referitor la acei turci deasemenea am mari dubii pentru ca asa cum a mentionat cineva pe aici nu cred ca transmisia stock rezista la ce fac ei la motor... nici macar in conditii de autostrada pentru ca daca la 140 km/h intr-a 4 a dai tlpa iti zboara tot din cutie la ce cuplu e acolo... nu vorbesc de ce caldura se degaja la asa turatii sau de ce frane trebuie sa ai avand in vedere ca masina e mai grea si mai puternica...

ceea ce fac aceste firme sunt doar exercitii de putut dar nu am nici o incredere in ei... uitati-va la campionatele de masini turism pe circuit inchis si acolo puteti vedea cam unde se poate ajunge fara riscuri majore cu o masina de strada... restul sunt doar anomalii de design orientat intr-o singura directie...wink.gif
Sorin
nu ai nevoie de forta de apasare ca sa mergi cu 300 la ora, numai sa nu incepi sa iei din volan:)
ccc
Nu stiu daca cele sustinute de Weineck (performantele Cobrei lor) sunt adevarate sau nu. N-am vazut vreun test independent.
Totusi, tind sa cred ca nu ar publica date false. In Germania nu se prea practica, mai ales cand e vorba de o firma serioasa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.