![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Da, al meu a fost folosit prea mult cu luminile aprinse si beculetele au reusit sa topeasca plasticul portocaliu care transmite lumina prin bord, asa ca iluminarea pe cadrane e destul de slaba.
Aveti vre-un bord/carcasa de bord de E28 care nu va trebuie? Dau un suc natural. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (TiL) Intrebare suplimentara: daca tot da servofrana mea semne de oboseala, ar fi mai bine sa pun servofrana hidraulica de pe cealalta masina? E prea complicat?
E prea complicat, hidraulica este complexa, fiabilitatea mai redusa iar piesele de schimb costa mult. BMW a pus servofrana hidraulica pe E28-urile cu motoare M30, deoarece spatiul din compartimentul motor este cam mic pentru o servofrana vacuumatica. De regula, lumea face exact invers de cum vrei tu sa faci: adapteaza pe E28 (cu motoare M30) servofrana vacuumatica de la E34. Se cam inghesuie treaba in partea stanga spate a compartimentului motor, trebuie sa muti aiurea electrovalva de la calorifer, etc etc, dar castigi fiabilitate. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 01:38 AM |