![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
-------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
QUOTE (andrei318ti) Din cauza faptului ca nu gasesc motorul pe care il caut incerc sa privesc optiunea compresorului asa cum a facut-o kali. Te rog spune-mi si mie care au fost cheltuielile si daca poti sa imi dai niste link-uri de documentare pentru ca vreau sa vad ce pot sa fac fara sa schimb prea multe la motor. Mersi mult.
Sigur iesi mai ieftin cu motorul schimbat, chiar si de M3 ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 11:43 PM |