![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 110 Joined: 1-November 05 From: Bucuresti Member No.: 82 Car: E46 320d/2002 Engine: 2L 150CP ![]() |
Am scos masina din service zilele trecute dupa ce a stat destul de mult pe la ei...avea plinu facut iar acu, mai am juma de rezervor. Problema e ca am facut doar 120km!!!!!! :retard: wtf...ce sa fie??? "partea buna" ca sa ii zic asa, e ca se infinge mai tare,are demaraj mult mai bun...mi-or fi facut astia tuning si io nu stiu?
![]() aaa..si inca ceva,cand pun frana sa opresc,acul indicator de la consumul momentan nu scade brusc la 0, dar in mom in care a ajuns la 0 si io inca franez, pana se opreste masina iar urca 2-3 gradatii. Iar la plecarea de pe loc dureaza vreo 2 sec pana sa se miste acul...what's wrong doc`?? -------------------- Black E46 320d
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Eu vad 3 probleme diferite:
a. benzina s-a evaporat din rezervor. Sau a trecut maradona pe acolo. Tie nu ti-a zis nimeni sa nu duci masina cu plinul facut la service? b. presupun ca ti-au facut revizia (sau de ce ai dus-o in service?), si atunci filtru de aer/benzina/bujii noi ii permite sa se infinga mai bine. Daca nu au facut asta, atunci ti-or fi inlocuit un debitmetru/senzor care face DME-ul sa bage benzina in draci (si normal ca se infinge bine). E si asta un fel de tuning, sa dai date eronate in computer ca el sa modifice amestestecul a.i. masina se comporta mai sportiv. c. Cand nu apesi pe pedala de acceleratie, si motorul are peste x RPM (la mine x variaza intre 1200-1600, in functie de tipul de acceleratie a masinii), si esti intr-o treapta de viteza oarecare (pedala de ambreiaj nu e apasata), consumul instant indica brusc 0. Mai pe scurt: cand faci frana de motor, iar RPM=2000 de exemplu, consumul instant sare brusc la 0. cand motorul merge "pe liber" iar masina este in miscare, consumul variaza intre 3 si 6 litri (2-3 gradatii). Cand masina are viteza=0, consumul instant tinde spre infinit (de fapt imparteala la 0 tinde), si de aceea acul indicatorului nu este vizibil. Cam asa se comporta masina mea, si mie mi s-a parut logic pana acum. La tine cand pleci de pe loc acul e vizibil, sau e ascuns in dreapta (unde e consum > 35L/100km)? -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 05:23 PM |