ironm
May 4 2006, 04:39 PM
Am scos masina din service zilele trecute dupa ce a stat destul de mult pe la ei...avea plinu facut iar acu, mai am juma de rezervor. Problema e ca am facut doar 120km!!!!!! :retard: wtf...ce sa fie??? "partea buna" ca sa ii zic asa, e ca se infinge mai tare,are demaraj mult mai bun...mi-or fi facut astia tuning si io nu stiu?

) o sa trec maien pe acolo(filaret) dar vroiam sa stiu cam ce ar putea fi...sau de unde s-o regla.
aaa..si inca ceva,cand pun frana sa opresc,acul indicator de la consumul momentan nu scade brusc la 0, dar in mom in care a ajuns la 0 si io inca franez, pana se opreste masina iar urca 2-3 gradatii. Iar la plecarea de pe loc dureaza vreo 2 sec pana sa se miste acul...what's wrong doc`??
Darren
May 4 2006, 04:58 PM
Eu vad 3 probleme diferite:
a. benzina s-a evaporat din rezervor. Sau a trecut maradona pe acolo. Tie nu ti-a zis nimeni sa nu duci masina cu plinul facut la service?
b. presupun ca ti-au facut revizia (sau de ce ai dus-o in service?), si atunci filtru de aer/benzina/bujii noi ii permite sa se infinga mai bine. Daca nu au facut asta, atunci ti-or fi inlocuit un debitmetru/senzor care face DME-ul sa bage benzina in draci (si normal ca se infinge bine). E si asta un fel de tuning, sa dai date eronate in computer ca el sa modifice amestestecul a.i. masina se comporta mai sportiv.
c. Cand nu apesi pe pedala de acceleratie, si motorul are peste x RPM (la mine x variaza intre 1200-1600, in functie de tipul de acceleratie a masinii), si esti intr-o treapta de viteza oarecare (pedala de ambreiaj nu e apasata), consumul instant indica brusc 0. Mai pe scurt: cand faci frana de motor, iar RPM=2000 de exemplu, consumul instant sare brusc la 0.
cand motorul merge "pe liber" iar masina este in miscare, consumul variaza intre 3 si 6 litri (2-3 gradatii). Cand masina are viteza=0, consumul instant tinde spre infinit (de fapt imparteala la 0 tinde), si de aceea acul indicatorului nu este vizibil. Cam asa se comporta masina mea, si mie mi s-a parut logic pana acum. La tine cand pleci de pe loc acul e vizibil, sau e ascuns in dreapta (unde e consum > 35L/100km)?
ironm
May 4 2006, 06:34 PM
knd plec dp loc, acu pleak de la zero dupa 1-2sec si urca la 20 f rpd, la fel si in vit a 2-a.
georgem
May 4 2006, 08:10 PM
Termostatul defect (deschis permanent) poate mari consumul?
ironm
May 4 2006, 08:30 PM
ma gandeam la varianta 1...ca masina a stat cam 2luni prin service...da parca motorina nu se evapora :retard: what else si cum pot sa-mi dau seama?? s-astept sa se duca plinu asta si sa mai fac unu sa vad cum sta treaba?
Darren
May 5 2006, 09:26 AM
eu ma gandeam ca s-a "evaporat" cu ajutorul cuiva care a avut nevoie. Acum, m-ai am o curiozitate: cei 120km parcursi cu jumatate de rezervor includ si km parcursi de cei din service?
Hmm, 2 luni in service? Si te mai miri ca se comporta ciudat. :retard:
QUOTE (ironm)
ma gandeam la varianta 1...ca masina a stat cam 2luni prin service...da parca motorina nu se evapora :retard: what else si cum pot sa-mi dau seama?? s-astept sa se duca plinu asta si sa mai fac unu sa vad cum sta treaba?
2 luni??????? Da ce-a avut? :retard:
ironm
May 5 2006, 04:23 PM
...a avut o buba mica

)
aia 120km i-am facut de cand am iesit din service. cand am plecat d acolo rezervoru parea pe indicator mai plin decat l-am lasat(adik dupa 3/4 plin) :retard: si am facut prin oras 120km si aproape a ajuns spre jumate. deci cum puteau sa mi-o "evapore" si sa nu se vada???
da_joint
May 5 2006, 05:05 PM
Sigur e aceeasi masina????nu ti-au inlocuit-o??? :retard:
ironm
May 5 2006, 06:00 PM
e aceeasi...
nu se pune de-o intalnire in we??
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.