![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 110 Joined: 11-November 05 Member No.: 96 ![]() |
Salut!
Pentru o masina cu motor in fata cum se obtine un demaraj mai bun, cu tractiune fata,spate sau integrala? Eu unul ma gandesc ca motorul apasa pe puntea fata si ofera o aderenta mai buna, rezultand totusi si un demaraj mai bun! La acceleratii puternice o masina tinde sa se lase pe spate apasand cu putere pe puntea spate, insa mai mult decat apasa motorul pe puntea fata? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
QUOTE (jaffar) la demaraj, masa se transfera spre puntea spate, indiferent unde e motorul. asta inseamna ca, daca motorul e in fata, FWD are un mare dezavantaj, puntea "tractoare" fiind eliberata de apasare.
Corect. Din cauza pozitiei amortizoarelor din fata (partea de sus e un pic mai in spate decat partea de jos), care face ca la franare greutatea masinii sa se lase pe rotile din fata, la accelerare greutatea masinii se ridica de pe rotile din fata si se transfera pe rotile din spate. Ceva de genul asta se intampla, si RWD e avantajat fata de FWD, chiar daca motorul e in fata. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th August 2025 - 07:30 PM |