QUOTE
Horus wrote:
Intr-adevar handlingul pt. tractiunea fata e cel mai slab! Dar in functie de imprejurari se poate ameliora!
parca era vorba de demaraj....
Pai Superbec a zis ceva de handling!
QUOTE
962 Dauer Lemans = 2.6 sec - 100kmh - tractiune spate, considerata de multi ca fiind cea mai rapida masina legala de strada, cu cea mai buna accelerare. 100 kmh in prima treapta sub 3 sec.
CAT, Dauer are tractiune spate dar si motorul pe spate, apasand pe puntea spate, deci e normal sa aibe demaraj bun!
Ce se intampla daca ai motorul pe fata si ai de ales intre tractiune fata si spate?(doar dpdv demaraj)
Eu zic asa:
FWD ar putea avea un avantaj fata de RWD pentru ca motorul apasa pe puntea fata (cea motrica) iar la RWD daca masina este descarcata e mai putina apasare!
Forta de frecare este direct proportionala cu apasarea(Ff=uN)!
Teoretic 4x4 ar trebui sa fie cea mai buna avand cea mai mare forta de frecare(=> patinaj mult mai mic) insa lucrurile nu cred ca stau chiar asa din cauza ca puterea motorului nu este gestionata cu o eficienta mare(imediat unde e nevoie de ea). Cred ca 4x4 are un avantaj mare la masini foarte puternice care pierd aderenta foarte usor(bolizi de 400-1000CP).