![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 110 Joined: 11-November 05 Member No.: 96 ![]() |
Salut!
Pentru o masina cu motor in fata cum se obtine un demaraj mai bun, cu tractiune fata,spate sau integrala? Eu unul ma gandesc ca motorul apasa pe puntea fata si ofera o aderenta mai buna, rezultand totusi si un demaraj mai bun! La acceleratii puternice o masina tinde sa se lase pe spate apasand cu putere pe puntea spate, insa mai mult decat apasa motorul pe puntea fata? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 110 Joined: 11-November 05 Member No.: 96 ![]() |
QUOTE Horus wrote:
Intr-adevar handlingul pt. tractiunea fata e cel mai slab! Dar in functie de imprejurari se poate ameliora! parca era vorba de demaraj.... Pai Superbec a zis ceva de handling! QUOTE 962 Dauer Lemans = 2.6 sec - 100kmh - tractiune spate, considerata de multi ca fiind cea mai rapida masina legala de strada, cu cea mai buna accelerare. 100 kmh in prima treapta sub 3 sec.
CAT, Dauer are tractiune spate dar si motorul pe spate, apasand pe puntea spate, deci e normal sa aibe demaraj bun! Ce se intampla daca ai motorul pe fata si ai de ales intre tractiune fata si spate?(doar dpdv demaraj) Eu zic asa: FWD ar putea avea un avantaj fata de RWD pentru ca motorul apasa pe puntea fata (cea motrica) iar la RWD daca masina este descarcata e mai putina apasare! Forta de frecare este direct proportionala cu apasarea(Ff=uN)! Teoretic 4x4 ar trebui sa fie cea mai buna avand cea mai mare forta de frecare(=> patinaj mult mai mic) insa lucrurile nu cred ca stau chiar asa din cauza ca puterea motorului nu este gestionata cu o eficienta mare(imediat unde e nevoie de ea). Cred ca 4x4 are un avantaj mare la masini foarte puternice care pierd aderenta foarte usor(bolizi de 400-1000CP). |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th August 2025 - 04:47 PM |