![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 110 Joined: 11-November 05 Member No.: 96 ![]() |
Salut!
Pentru o masina cu motor in fata cum se obtine un demaraj mai bun, cu tractiune fata,spate sau integrala? Eu unul ma gandesc ca motorul apasa pe puntea fata si ofera o aderenta mai buna, rezultand totusi si un demaraj mai bun! La acceleratii puternice o masina tinde sa se lase pe spate apasand cu putere pe puntea spate, insa mai mult decat apasa motorul pe puntea fata? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
corect, si asta-i un dezavantaj la integrala...
P.S. De ce nu raspunzi la telefon?!? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 11:19 PM |