![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 110 Joined: 11-November 05 Member No.: 96 ![]() |
Salut!
Pentru o masina cu motor in fata cum se obtine un demaraj mai bun, cu tractiune fata,spate sau integrala? Eu unul ma gandesc ca motorul apasa pe puntea fata si ofera o aderenta mai buna, rezultand totusi si un demaraj mai bun! La acceleratii puternice o masina tinde sa se lase pe spate apasand cu putere pe puntea spate, insa mai mult decat apasa motorul pe puntea fata? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
QUOTE (CAT) ...de ce ar avea 4x4 demaraj mai bun ca RWD? ...
Cel putin teoretic, 4x4 ar trebui sa ofere aderenta mai buna si deci sa transfere mai rapid puterea motorului in faza de demaraj decat RWD sau FWD. Dupa ce-ai trecut de faza de demaraj cred ca se schimba situatia, dar nu mi-e prea clar cum... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 12:10 PM |