![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 110 Joined: 11-November 05 Member No.: 96 ![]() |
Salut!
Pentru o masina cu motor in fata cum se obtine un demaraj mai bun, cu tractiune fata,spate sau integrala? Eu unul ma gandesc ca motorul apasa pe puntea fata si ofera o aderenta mai buna, rezultand totusi si un demaraj mai bun! La acceleratii puternice o masina tinde sa se lase pe spate apasand cu putere pe puntea spate, insa mai mult decat apasa motorul pe puntea fata? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
parerea mea : RWD > 4X4 > FWD
din ce stiu eu cel mai bun demaraj il au masinile RWD. de ce ar avea 4x4 demaraj mai bun ca RWD? 962 Dauer Lemans = 2.6 sec - 100kmh - tractiune spate, considerata de multi ca fiind cea mai rapida masina legala de strada, cu cea mai buna accelerare. 100 kmh in prima treapta sub 3 sec. later edit: oups, nu am observat ca era referitor la masinile cu motor fata. :retard: |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 09:14 AM |