![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 110 Joined: 11-November 05 Member No.: 96 ![]() |
Salut!
Pentru o masina cu motor in fata cum se obtine un demaraj mai bun, cu tractiune fata,spate sau integrala? Eu unul ma gandesc ca motorul apasa pe puntea fata si ofera o aderenta mai buna, rezultand totusi si un demaraj mai bun! La acceleratii puternice o masina tinde sa se lase pe spate apasand cu putere pe puntea spate, insa mai mult decat apasa motorul pe puntea fata? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,020 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 27 Car: e30 325ix ![]() |
QUOTE (Horus) Intr-adevar handlingul pt. tractiunea fata e cel mai slab! Dar in functie de imprejurari se poate ameliora!
parca era vorba de demaraj.... :retard: 1.4x4 2.RWD 3.FWD -------------------- www.mindbomb.ro -sunt Masochist....traiesc in Romania!
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 02:06 PM |