![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
dupa ce am schimbat pompa de apa, care era pa, la e 28 524 td, in 200 km in oras, mers normal, am completat in vas cu 200ml
cum am masurat: s-a aprins becul sus, am pus apa pana sus..200ml; a 2a zi, dupa 200km, iar s-a aprins becul; iar am completat pana sus , tot cu 200 ml; mentionez ca la mine pozitionarea vasului e ceva mai ciudata, cred ca a fost mutat, acum e deasupra turbinei, intr-o pozitie usor aplecata spre bot e normal sa se aprinda becul la o lipsa de 200ml, chiar si asa, inclinat? e normal sa manance apa? nu cred ca are pierderi, pentru ca nu se observa pe nicaieri...de fiert nu fierbe, acul sta lipit....nu stiu ce naiba are..sa continui sa merg asa si sa tot completez? nu ma deranjeaza... -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Sa va spun si povestea mea cu happyending:
Joi am plecat spre casa, dupa cum stiti masina papa apa din cand in cand. De data asta a papat mai mult decat de obicei, dar am completat la fiecare suta de km si a fost ok. Toate bune si frumoase pana vineri seara cand am facut o intoarcere cu acceleratia la podea si am parcat-o. Frate-miu: "Ce dai mah asa in ea?". In cateva minute s-a adunat o balta sub masina. Am completat, am fugit la service-ul nostru din oras Isaccea jud. Tulcea/Dobrogea am pus-o pe rampa, nenea s-a uitat cu lanterna la ea s-a speriat si m-a trimis acasa. Noroc ca a facut si tata o rampa, am pus-o direct acolo si am plecat sa beau de ziua mea. Sambata m-am apucat de lucru, si pot spune ca am avut noroc cu carul: cand toata lumea se jura ca pompa de apa e distrusa, am descoperit ca garnitura era inmuiata. Pe scurt: dat jos vasc cu elice, plastic de pe radiator, slabit curea alternator, dat jos fulie pompa apa, capac distributie, cot pompa-corp_termostat, pompa apa, curatat garnitura, pus silicon rosu, montat tot la loc si gata, nu mai pica ![]() Totusi am vazut ca axul pompei are un joc f mic, nu cred ca-i normal, asa ca ar putea sa cedeze mai tarziu. Intr-o zi trebuie sa demontez si sa curat toate furtunele pentru ca s-au oxidat rau capetele metalice ale pompei de apa/corpului termostatului. Am curatat eu capetele respective in fuga cu surubelnita si cu smirghel gros, dar se poate si mai bine. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th July 2025 - 11:49 AM |