![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
nu e vorba de un dyno, nu vreau sa masor puterea.
am vazut acum citiva ani intr-un service (dacia sau daewoo) dar nu mai tin minte unde si am mare nevoie ![]() este vorba de un fel de rampa cu role... urci masina pe ea, rotile stau pe role, masina este legata de rampa, si ii poti da viteza. in acelasi timp poti sta sub ea pentru a vedea ce probleme apar. pe mine ma intereseaza foarte tare sa aflu ce anume vibreaza la 70-80km/h: rotile sau cardanul ? daca aveti stire pe unde exista o astfel de instalatie, va rog sa ma anuntati ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
QUOTE (jaffar) in plus, iarasi dovediti ca n-ati citit ce am scris eu
![]() Strict referitor la problema cu trepidatiile din cauza rotilor. Daca cu roata ridicata in aer masina nu trepideaza=> roata e stramba si trebuie indreptata sau ai un cauciuc deformat. Daca roata ridicata in aer trepideaza probabil trebuie echilibrata, dar presupun ca ai facut asta de multe ori si nu s-a rezolvat. Intr-adevar am si eu o rezerva in privinta rularii cu suspensia descarcata si n-as face-o decat daca as constata, dupa ridicare pe cric, ca planetara nu este solicitata mai mult decat ar trebui. Nu sunt atat de nebun incat sa-mi rup burdufele planetarelor pentru o faza de-asta. Ca planetarele nu se rup, nu-i neamtzu' atat de tampit. Parerea mea e ca iti trepideaza cardanul. Din cate stiu ai schimbat rulmentul intermediar, ramane posibilitatea cardanului dezechilibrat/stramb. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th July 2025 - 11:31 PM |