![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
In final ,astazi, ZVK-ul a iesit de la vospit si e gata sa se ia la tranta din nou cu toata lumea...
![]() ![]() ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
k
da,fiecare are gusturile lui si trebuiesc respectate ... eu unul asa am considerat de cuvinta nu am nimic cu emblema,din contra chiar arata super bine dar asa am vrut eu sa fie masina cat se poate de simpla masina mea e complet neagra si singurul contrast pe cara l-am dorit a fost intre culoarea neagra si jantele argintii daca era alta culoare sigur nu scoteam emblemele...nici la spate nu am vrut sa apara 325 sau 32... am vrut sa fie cat mai simpla nu stiu daca ma intelegi ...poate daca ne vedem fata in fata ai sa ma intelegi mai bine nu sunt adeptul modificarilor mari ale masinii ...tocmai de aceea daca vei vedea masina mea ai sa observi ca nu a suferit nici o modificare fata de una de fabrica...am pus kitul de mtehnic 2 si atat si daca nu gaseam acest kit il puneam pe cel de mtehnic 1 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 06:24 PM |