![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 48 Joined: 3-March 06 From: SB Member No.: 205 ![]() |
stie careva la ce interval se regleaza tachetii ca la mine sigur n au fost reglati decat in fabrica si are 101.000 Km!!!
daca sunt dereglati are vreo implicatie in functionalitatea motorului?(acceleratie, elasticitate,...)? -------------------- BMW M535i, Toyota Carina Bi-Turbo
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Procedura, pe scurt:
0. Motorul trebuie sa fie rece (cel putin 6 ore dupa ce a functionat ultima data. 1. Dai jos capacul de la culbutori (placa aceea mare de deasupra chiulasei, care are busonul prin care pui/completezi cu ulei). Evident, pentru asta demontezi toare accesoriile motorului care iti stau in cale. 2. Rotesti motorul pana il aduci la punctul mort superior (semnul de pe "volanta" din fatza motorului aliniat cu semnul de pe capacul inferior al lantului distributiei, iar ambii lobi ai camelor de la cil #1 indreptati in jos. "Jos" este relativ la axa verticala a motorului.) Pentru a roti usor motorul, e de preferat sa scoti bujiile. 3. Reglezi jocul dintre fiecare din culbutorii cil #1 si supapa sa la 0.30 mm, folosind o lera. Jocul se regleaza slabind piulita (10mm) care strange excentricul culbutorului, rotind usor excentricul cu o tija de otel pe care o bagi in gaura acestuia. Apoi, strangi piulita. Vezi ca e mare migala pana nimeresti jocul corect. 4. Rotesti arborele cotit in sensul normal al motorului pana cand, pana cand lobii camelor cil #5 sunt in jos. Repeti pct. 3, pe rand, pentru restul cilindrilor (in ordinea 1-5-3-6-2-4). 5. Verifica inca o data jocul la toti culbutorii, apoi strange ansambleaza totul la loc. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th July 2025 - 10:31 PM |