![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 3 Joined: 21-April 06 From: Mangalia Member No.: 261 ![]() |
Salut toti prietenii posesori ai acestei superbe marci!
Am cumparat cu 3000 euro un BMW 316i de 1596 cm3 si 73KW, hergestellt in 1988 cum spune neamtu, 4 usi. Are si sigla aceea colorata cu un M pe masca din fata. Poate ma ajutati sa-mi spuneti clar ce tip de BMW serie3 am achizitionat. Este negru si va putea fi vazut mai incolo dupa ce-i pun poza pe forum. Nu sunt asa bun specialist ca voi dar nu stiu sigur daca motorul meu este un M40 sau ce altceva? Merge bine si tare dar cred ca am consum cam mare! Am umblat la reglajul de deasupra filtrului de aer si nu stiu sigur cam cum pot sa-l aduc in parametri. Multam si cum spune un prieten pe forum, the realy life begin at 4000 rot/min! Tibi |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 43 Joined: 11-April 06 Member No.: 249 ![]() |
Surubul acela se foloseste DOAR pentru reglarea amestecului la relanti. Aerul acela ocoleste clapeta debitmetrului si ECU nefiind informat de acest aer nu modifica cantitatea de benzina injectata. Scopul este de fapt reglarea CO2 la relanti.
Dupa cum spunea si jaffar, in sarcina, cand clapeta debitmetrului se deschide, influenta lui este neglijabila, deoarece sectiunea sa este foarte mica raportata la sectiunea principala de admisie. Exista doar la motoarele mai vechi, cu debitmetre volumetrice - cele cu clapeta. La motoarele mai noi si cu norme de poluare mai stricte se ocupa ECU de CO2 la relanti. Si debitmetrul cu clapeta, care masura volumul aerului, a fost inlocuit cu un debitmetru mult mai precis, fara elemente in miscare, care masoara masa aerului. Tot ce poti obtine umbland la acel surub este ori o crestere a noxelor , ori o deterioarare a tranzitie de la mersul la relanti la mersul in sarcina. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th July 2025 - 05:27 PM |