Apr 21 2006, 08:28 AM
Post
#1
|
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 3 Joined: 21-April 06 From: Mangalia Member No.: 261 |
Salut toti prietenii posesori ai acestei superbe marci!
Am cumparat cu 3000 euro un BMW 316i de 1596 cm3 si 73KW, hergestellt in 1988 cum spune neamtu, 4 usi. Are si sigla aceea colorata cu un M pe masca din fata. Poate ma ajutati sa-mi spuneti clar ce tip de BMW serie3 am achizitionat. Este negru si va putea fi vazut mai incolo dupa ce-i pun poza pe forum. Nu sunt asa bun specialist ca voi dar nu stiu sigur daca motorul meu este un M40 sau ce altceva? Merge bine si tare dar cred ca am consum cam mare! Am umblat la reglajul de deasupra filtrului de aer si nu stiu sigur cam cum pot sa-l aduc in parametri. Multam si cum spune un prieten pe forum, the realy life begin at 4000 rot/min! Tibi |
|
|
|
![]() |
Apr 21 2006, 11:28 PM
Post
#2
|
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 43 Joined: 11-April 06 Member No.: 249 |
Surubul acela se foloseste DOAR pentru reglarea amestecului la relanti. Aerul acela ocoleste clapeta debitmetrului si ECU nefiind informat de acest aer nu modifica cantitatea de benzina injectata. Scopul este de fapt reglarea CO2 la relanti.
Dupa cum spunea si jaffar, in sarcina, cand clapeta debitmetrului se deschide, influenta lui este neglijabila, deoarece sectiunea sa este foarte mica raportata la sectiunea principala de admisie. Exista doar la motoarele mai vechi, cu debitmetre volumetrice - cele cu clapeta. La motoarele mai noi si cu norme de poluare mai stricte se ocupa ECU de CO2 la relanti. Si debitmetrul cu clapeta, care masura volumul aerului, a fost inlocuit cu un debitmetru mult mai precis, fara elemente in miscare, care masoara masa aerului. Tot ce poti obtine umbland la acel surub este ori o crestere a noxelor , ori o deterioarare a tranzitie de la mersul la relanti la mersul in sarcina. |
|
|
|
Tiberiu New entry in the club Apr 21 2006, 08:28 AM
Gabi_323i Re: New entry in the club Apr 21 2006, 09:03 AM
Gabi_323i care suruburi? de reglaj este doar ala care reglea... Apr 21 2006, 09:16 AM
Sorin dar surubul ala incercuit de pe capacul de la ser... Apr 21 2006, 10:25 AM
haifisch ce vrei sa spui de fapt? Apr 21 2006, 12:26 PM
haifisch eu nu stric nimic....tu faci reclama proasta :nod: Apr 21 2006, 01:01 PM
haifisch eu nu vad nici o reclamatie pe forum....si eu am a... Apr 21 2006, 01:09 PM
haifisch nu mai am de gand sa fac posturi aici cu discutii ... Apr 21 2006, 01:11 PM
haifisch il mai si critic....ca nu e el perfect
da....vorb... Apr 21 2006, 01:17 PM
haifisch nu mai zic nimic.....si asa am stricat topicul omu... Apr 21 2006, 01:21 PM
Sorin foarte bine atunci taceti amandoi :finger: Apr 21 2006, 01:36 PM
Gabi_323i QUOTE (jaffar)pentru suruburile care schimba setar... Apr 21 2006, 03:24 PM
Gabi_323i bine Apr 21 2006, 03:38 PM
paul QUOTE (Sorin)dar surubul ala incercuit de pe... Apr 21 2006, 04:04 PM
paul QUOTE (jaffar)e pasiune sau meserie sau ambele ?
D... Apr 21 2006, 04:45 PM
Sorin ahaaaa am inteles
dar daca incercuirea aia este v... Apr 21 2006, 04:55 PM
paul QUOTE (Sorin)ahaaaa am inteles
dar daca incercuir... Apr 21 2006, 07:04 PM
mertan eu stiam ca surubul ala de acolo , cu cap de imbus... Apr 21 2006, 07:48 PM
316i Tiberiu cred ca s-a tirat de pe topic. Apr 24 2006, 02:27 PM![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th October 2025 - 02:08 PM |