![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
si-a pus cineva azot in cauciucuri?
mi-am pus si eu azi odata cu schimbarea cauciucurilor (195/50/15).. masina a deventi mult mai rigida.. am fost de la victoriei pana in herastrau si a trebuit sa merg cu 30-40km/h ca m-a rupt. imi clantaneau dintii in gura de cat de rigida e, desi n-am suspensie sport.. am mai mers acum o sapt cu un prieten cu un 325 E46 sa-si scota azotul din roti din cazua rigiditatii asta.. eu am crezut ca e el nebun, dar am mers si eu cu masina si era rupere. are si suspensie sport (packet M)... la voi cum e? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 43 Joined: 11-April 06 Member No.: 249 ![]() |
QUOTE (comisaru) QUOTE (paul) Nu are ABSOLUT nici o influenta azotul asupra rigiditatii. Se comprima si se dilata la fel ca si aerul.
Pai atunci care-i explicatia ca se foloseste si azotul pt. a umfla rotile, cand cel mai simplu e sa se foloseasca doar aer? E simplu : sa-ti ia ochii si banii ![]() Se zice ca azotul ar avea avantajul ca protejeaza jentile si cauciucul ca nu contine asa multi vapori de apa ca aerul din atmosfera. Se mai zice ca ar avea nu stiu cum moleculele de trec mai greu prin cauciuc si cica se pierde mai greu presiunea. Singurul lucru cert este ca nu intretine arderea si de aceea se foloseste la anvelopele de avioane. Si eu am azot si evident ca nu am observat absolut nici o diferenta ... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th July 2025 - 06:52 PM |