![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
in mod stiintific, adica nu cu unghiile. care este "special tool"-ul sau procedura corecta ?
am vazut weekendul trecut o scula artizanala care mi s-a parut geniala, iar acum vreau sa stiu si varianta oficiala. multumesc later edit: poate nu e prea clar ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
ok si daca ai cilindri cu alezaj diferit ce faci , iti faci n-versiuni de cilindri conici
scula acea care se incaleca si se strange pe piston se foloseste din 1930 si nu a crapat nici un piston care a fost impins sau batut cu o coada de ciocan la fel am bagat si eu pistoaenle si nu am avut nici un impediment -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 08:07 AM |