![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
in mod stiintific, adica nu cu unghiile. care este "special tool"-ul sau procedura corecta ?
am vazut weekendul trecut o scula artizanala care mi s-a parut geniala, iar acum vreau sa stiu si varianta oficiala. multumesc later edit: poate nu e prea clar ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
QUOTE (jaffar) si de ce trebuie sa bati in piston ? :eek:
nu trebuie neaparat sa bati, poti sa impingi pur si simplu! -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 11:35 AM |