![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
in mod stiintific, adica nu cu unghiile. care este "special tool"-ul sau procedura corecta ?
am vazut weekendul trecut o scula artizanala care mi s-a parut geniala, iar acum vreau sa stiu si varianta oficiala. multumesc later edit: poate nu e prea clar ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
sau mai exact tabla indoita la capete tinuta strans cu un cleste ce cuie si batut in capul pistonului cu coada de la ciocan.asa ai sa bagi pistoanele cu segmenti in bloc.si absolut obliogatoriu ulei pe camasi pe segmenti si pisston varianta romaneasca. care functioneaza de minune:PP
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 05:14 AM |