![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
-------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
n-am mai venit cu nouati .. ca n-au fost notabile ...
am stabilizat inca de saptamina trecuta masina la un setup acceptabil : afr 13.5 pana la 4.000; de la 4.000 - 5.000, afr10.5 (!?!) - tot pe principiul "de capul lui", dupa care afr-ul urca usor, ca nu mai fac fata injectoarele - la 5.500 are 13.5-14 si deculez compresorul .. partea buna e ca am descoperit citeva "surprize" - intercoolerul are vre-o 4 fisuri minuscule .... pe unde pierd presiune ... si asta explica multe: 1. eram total surprins ca, compresorul facea aproape aceiasi presiune intre 4.000 si 5.500 (0.5-0.55 bar ..) desi cresterea de boost ar fi trebuit sa fie aproape exponentiala .... 2. intercoolerul scapa presiune consistenta prin fisuri numai la boost considerabil (adica dupa 4.000) - dar debitmetrul citeste si aerul care scapa, si ECU da benzina si pt el ... de aia se intimpla imbogatirea aia "inexplicabila" dupa 4.000 ![]() oricum, mi-am cam bagat picioarele in ideea de a schimba injectoarele .. de-astea cum am eu cu airflow nu gasesc mai mari, iar inj clasice au duza prea mica pt gauroiul din admisia mea, si tb sa fac niste inginerii spectaculoase sa le fituiesc ... solutia pe care vreau sa merg e sa pun inapoi injectoarele masinii, si sa montez o flasa cu 1-2 injectoare suplimentare, care sa intre numai la full throtle, cind intra si compresorul ... oricum, pe setup-ul asta masina are 162CP/ 5.500 si 210Nm/ aproape constant intre 4.000-5.500rpm ... -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th June 2025 - 02:57 AM |