![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
De ceva vreme imi facea niste figuri.. de multe ori nu mergea.. se auzea in usa de la sofer un carait (cred ca incerca sa inchida), dar nu facea nimic..
la fel si cu deschisul, dar dupa 2-3 incercari o lua.. acum nu mai merge deloc.. se aude zgomotul ala in usa de la sofer da nu face nimic. trebuie sa inchid toate usile si portbagajul cu cheia. nu m-a deranjat pana azi cand a trebuit sa imi stramb incuietoarea de la rezervor (e actionat tot de inchidere) ca nu puteam sa-l mai deschid sa bag benzina (full story).. nici cu cheia nu merge.. se invarte cheia in gol cand vreau sa incui. daca vreau sa deschid merge, dar deschide doar usa soferului.. ce sa fie? doar motorasul de la usa soferului sau mai are altceva in plus acolo care comanda toata inchiderea? e chiar enervant ca mereu cadn vreau sa incui masina sa deschid usa din spate si sa apas tamburushu de la usa soferului pe interior si apoi sa o inchid pe aia din spate.. ![]() acum imi dau seama.. ce aiurea e construita inchiderea asta.. la cielo in portbagaj aveam o maneta de care trageam si sarea capacu de la rezervor, daca nu mergea inchiderea. util si iarna cand ingheta inchiderea.. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Se comporta destul de ciudat. Da si tu Florine capitonajele usilor fata jos si verifica motorasele si conexiunile. La o inchidere universala de pe piata, principiul de functionare e f simplu si nu cred ca e diferit (cu mult) de cel al inchiderii tale..
Modulul de comanda primeste doua semnale de "-" din exterior prin doua fire, sa zicem alb si maron; cand am "-" pe maron, usile se incuie iar cand am "-" pe alb, se descuie. Modulul da in exterior, prin alte doua fire, sa zicem verde si albastru, o data "-" pe verde si "+" pe albastru la primirea semnalului "-" pe alb iar cand primeste "-" pe maro, polaritatea se inverseaza. Un motoras simplu va fi legat doar prin doua fire (in cazul exemplului) verde si albastru. Un motoras cu comanda va fi legat prin 5 fire: verde si albastru, un alt fir, sa zicem negru prin care exista semnal de "-" permanent si apoi firele alb si maron. Motorasul comanda celelalte usi printr-un comutator mecanic din interiorul sau. Cand incui o usa, comutatorul inchide circuitul format de firele maron si negru, trimitand astfel semnal de "-" prin maron in modulul de comanda, iar cand descui o usa, comutatorul inchide circuitul format din firele alb si negru. Cam asta-i tot. ![]() -------------------- 316
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th July 2025 - 08:38 AM |