![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
dupa ce am schimbat pompa de apa, care era pa, la e 28 524 td, in 200 km in oras, mers normal, am completat in vas cu 200ml
cum am masurat: s-a aprins becul sus, am pus apa pana sus..200ml; a 2a zi, dupa 200km, iar s-a aprins becul; iar am completat pana sus , tot cu 200 ml; mentionez ca la mine pozitionarea vasului e ceva mai ciudata, cred ca a fost mutat, acum e deasupra turbinei, intr-o pozitie usor aplecata spre bot e normal sa se aprinda becul la o lipsa de 200ml, chiar si asa, inclinat? e normal sa manance apa? nu cred ca are pierderi, pentru ca nu se observa pe nicaieri...de fiert nu fierbe, acul sta lipit....nu stiu ce naiba are..sa continui sa merg asa si sa tot completez? nu ma deranjeaza... -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
ok..bine ca nu mi curge..la mine o luase rau..in fiecare zi cate 1l; n-a mai pierdut apa..poate s-a aerisit Doamne ajuta!
in schimb cand pornesc se aprinde becul de la placutele de frana, si se stinge la prima ciupitura de pedala; placutele nu sunt duse, oricum am unele noi 205/60 nu e mai mare decat 195/65?si la mine a urcat usor pana pe la 165, ca era panta, dup-aia s-a dus maxim pe la 170 si ceva... o fi din injectoare si pompa, sau din turbina? din turbina mi-e greu sa cred... oricum, ma cam gandesc la un intercooler, poate fac rost de unul mai mic decat cel pe care il am( am unul lung de vreo 80cm, si lat de vreo 25-30, gros de vreo 2)..asta nu prea am unde sa-l pun, doar dc scot elicea( de dacie) si il pun in rand cu radiatorul si dup-aia ventilator cu termocupla in bot am radiatorul de ulei..asa ca nu stiu unde l-as putea pune..unul mai mic -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th July 2025 - 05:31 AM |