![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
cine imi recomanda si mie un tinichigiu ieftin (si bun) ? preferabil prin balta alba... :cool:
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Asa am ajutat si eu la "aranjarea" unei Dacii pentru vanzare: pasaje spate din spuma poliuretanica, taiata , chituita si vopsita de ziceai ca-i tabla, si adeziv de gresie(asta a avut omu' prin casa) cu care s-au astupat niste gauri prin zona motorului. Asa a cerut clientu' sa se faca "treaba".
Da, trebuie sa recunosc pt. ca nu-mi da pace constiinta, am fost complice la asa ceva ![]() La masina mea, e cu totul alta treaba. Am lucrat cu cea mai mare atentie si desi arata urat cu antifonu' ala pe-acolo, nu-i nici pe departe o carpeala si chiar ma bucur ca n-am pus flacara pe ea. Indiferent cat grund ai da dupa o sudura, pe o arie apreciabila in jurul sudurii, in zona care s-a incalzit mai mult de la flacara, tabla devine mult mai vulnerabila actiunii agentilor corozivi (tabla "moarta"). -------------------- 316
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 01:43 AM |