![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
cine imi recomanda si mie un tinichigiu ieftin (si bun) ? preferabil prin balta alba... :cool:
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
none taken!
Pai tu sugerezi c-ar fi fost mai bine sa merg la un tinichigiu, corect? M-am gandit si la faza asta. Am un prieten tinichigiu pe care l-am ajutat intr-o vara la mai multe lucrari. Cum crezi ca ar fi pus peticele alea un tinichigiu? Tabla+puncte de sudura, sudura care ar fi afectat tabla pe o raza considerabila, tabla care ar fi fost mult mai expusa coroziunii. (nu-i cazul sudurii in argon). Eu practic am folosit pentru petice tabla din aluminiu si in loc de puncte de sudura, am bagat nituri. Cu ce-i mai presus ca rezistenta sudura fata de niturile mele? Antifonul a fost dat ca sa protejeze tabla caroseriei, si l-am dat si peste tabla de aluminiu ca se vedea urat(desi nu s-ar mai fi vazut dupa montarea bordului) -------------------- 316
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 05:08 PM |