![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Am auzit la cineva ca prezoanele se autostrang in mers.. este adevarat?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Putin off-subiect: in functie de unghiurile geometriei rotii (atunci cand unghiurile de cadere, si/sau convergenta sunt pozitive) rezulta o componenta transversala a fortei care impinge roata catre butuc, in timpul mersului in linie dreapta, astfel incat prezoanele sunt partial descarcate de tensiune.
Evident, nu e valabil si pentru roata exterioara, atunci cand intri in curbe. Faptul ca: QUOTE dupa ce mergi o vreme (o luna, doua, trei) prezoanele sunt stranse mai tare decat atunci cand le-ai strans cand ai pus rotile cred ca poate fi explicat numai prin ceea ce se intampla in timp la nivelul filetului prezoanelor, precum si a zonei de contact prezon - janta. In principiu, oxidare: la prezoane patrunde usor apa; dre asemenea, ele sunt supuse la cicluri repetate incalzire / recire, din cauza franelor.
In plus cred (aici e doar o teorie) ca "geometria" filetului de prezoane nu este aleasa intamplator. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 05:34 AM |