![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Cum fac sa demontez si eu trapa sa-i pot schimba mecanismul care-o actioneaza(mi-a dat Florin unu' bun).
Mi-ar fi de mare folos niste poze cum mi-au pus jaffar si vlad cand am intrebat de bord(pe care l-am dat jos in 30min fara probleme dupa studierea materialului). Defapt ar fi buna orice idee. Din cate stiu, s-ar face in felul urmator: se deschide trapa de tot, se domonteaza sinele stanga-dreapta si se scoate trapa. Problema e ca la mine trapa nu se deschide decat pe pozitia aia de ridicat dintr-o parte si nu pot in nici un fel s-o deschid de tot. Ce sa fac? Sa tai capitonajul de pe trapa ca sa ajung la suruburile care prind trapa de cele doua sine? -------------------- 316
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
QUOTE (cristic) acum daca ai vazut principiul de functionare... ai putea sa-mi zici daca e posibila montarea unei trape (electrice/mecanice) pe o masina care nu avea prevazut asa ceva?
Teoretic, da. Ar fi totusi mult prea complicat. Nu numai ca ar trebui dublat plafonul si montate jgheaburi de scurgere a apei, dar gandeste-te ca e destul de greu sa montezi si sa reglezi un sistem din asta pe o masina prevazuta din fabrica, cu el... Daca vrei trapa pe-a ta, iti trebuie un alt plafon de urs si-un tinichigiu bun ![]() -------------------- 316
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 10:42 PM |