![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
De ceva timp ma alearga un gand criminal
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
QUOTE (x-28-tra) daca e sa o luam asa ca are sau nu stropitorii sau.......nu o sa mai faci niciodat nimic
.momentan pot sa va zic ca motoru merge si nu are nimic ce incercam eu sa-ti zic e ca vreau sa vad cum arata (daca arata ![]() corect ca nu conteaza daca are sau nu stropitori de ulei, dar, daca vrei sa faci tuning de calitate, si sa mai tii motorul in viata citeva zeci de mii de km, nu-ti poti permite sa mergi cu afr peste 13.5 .... chiar daca injectoarele baga, si debitmetrul citeste debitul marit, softul stock al masinii va incerca sa faca amestecul stoechiometric (lambda 1, sar afr 14.7), ceea ce inseamna amestec sarac pt un motor supraalimentat - si, in consecinta, presupunind ca nu detoneaza (daca ai intirziat avansul cu citeva grade) - se va incalzi rau de tot ... daca treci cu egt-ul de 850-900 grade pregatestete de schimbat pistoane, supape, etc ... -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 05:07 AM |