![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
-------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
QUOTE (io's) QUOTE (kali) ... regulatorul: 150E (pe datorie)
regulator m-ar interesa si pe mine daca ar stii sa faca ce imi trebuie mie: sa-mi mentina presiunea pt ralanti la 2,5bar iar in sarcina sa creasca in functie de presiunea din aspiratie (4-4,5 bar) unde pot sa ma interesez? poti sa vb cu Florin Bujgoi sa-ti aduca unul, ca de el il am (acum avea numai unul pe stoc) regulatorul asta e o tulumba mare, cam ca un cilindru, cu diametrul de vre-o 5 cm, si lungime de 15 + un ceas de presiune fixat in lateral. are si intrare de vacuum din admisie, care creste restrictia in functie de presiune - la mine nu functioneaza schema cu vacuumul, ca l-am cuplat pe regulatorul stock al masinii .. dar daca tu il inlocuiesti cu totul, ar trebui sa merga .. ii fac azi o poza sa vezi cum se prezinta .. -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th June 2025 - 01:02 AM |