![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
la un e30 care are alt motor acum nu mai are vas de expansiune si sonda de nivel de ulei, de fapt este sonda dar este alt fel
becul de la check control pt nivelul lichidului de racire am reusit sa-l sting punanad firul maro cu rosu la minus dar ce fac cu cel de la nivelul de ulei? indicatorul de consum instant nu functioneaza, dupa ce pun contactul sta la maxim in partea dreapta -------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
tu ai reusit la tine? :eek:
m-am uitat la sonda are o mufa cu 3 fire chestia e ca mufa din instalatie care venea la ea este taiata chiar langa firul de la alternator, trebuiesc legate doar firele din margini nu? firele de la check sunt albastru cu negru si mov cu verde pt static level si dynamic level dar merge oare fara sa leg si minus la sonda? am desfacut cam tot pe acolo si e greu sa ajung la sonda ca e prinsa jos pe baie -------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd July 2025 - 05:42 PM |